tisdag 4 september 2007

Man går aldrig fri från...

..de gamla exen.
Helt plötsligt är de bara där.
Där man minst anar det dessutom.
Kanske minns ni den vintern då jag kände mig kärlekskrank och föll pladask för den mystiske journalisten och dokumantärfilmaren. Snygg som få men vääääldigt konstig. Jag irrade i alla fall Sverige runt efter denne man bara för att bli dumpad för Ryssland några månader senare.

Nu, här på mitt nya jobb, så långt bort från Ryssland och dokumentärfilmer man kan komma så vem är det jag möter i korridoren.
Tackar min lyckliga stjärna för att jag valde rätt så snygga kläder i dag.
Även om han är glömd så måste jag erkänna att det var lite pirrigt. Inte på DET sättet men ändå.
Bryr han sig? Kommer han ihåg? Har han dåligt samvete? Ångrar han sig?
Till min förvåning så verkar han både bry sig och komma ihåg mer än jag.

Hurra nu fick jag min revanch till slut för jag minns knappt nåt!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

hej jennie !
ang. ngt helt annat, undrar om du och eskil vill gå på teater med mig och tristan den 11 oktober ?
läs här:
voff!
föreställningen för de allra, allra minsta.
Vi kommer tillbaka med två föreställningar den 11 okt kl.10.00 & 13.00 .
Biljetter bokas redan nu, 090-14 00 08 endast förköp! .
-kan du 10,00 den 11:e ?? vore kul tycker jag !

kram Jenny