onsdag 11 juni 2008

Sant på nåt sätt

Nu har nog de flesta vi känner nåtts av nyheten att det är fler barn på väg. Känns skönt att ha det ute i luften så att det blir sant, i förrgår när jag fick in en glasbit i foten fick jag till och med berätta för en läkare (innan jag skulle få bedövning). Samtidigit så får jag lite ont i magen, det är så tidigt, kanske går det inte som det ska. Ska verkligen alla veta då?

Det känns redan som att jag har en mage men det är bara den förra magen som numera inte behöver hållas in. Är det ok att se ut som att man är i fjärde månaden när man bara är i andra?

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vet du, folk frågade mig om jag var 4:e månaden nr jag var i 7:e veckan. Inga magar är de andra lika ? Vet inte om jag fått ör mig detta, men blir magen större med andra barnet ?

SfiumeakursD sa...

Min mage nummer 2 kom nog lite tidigare, men slutade exakt som första.