måndag 16 juli 2007

Sooooommar, sommar och sol...

Åh, vad det är härligt med sommar.
Det är som att allt jobbigt och tråkigt förångas i solgasset.
Inte ens jobbet känns trist trots att semestern nu är över för denna gång och jag åter sitter i redaktörsstolen.
Jag har ett nytt linne och känner mig fortfarande rätt snygg trots att programledaren för kvällen (en liten 20-årig snärta) kommit in med sin magra kropp och höga klackar.
Eskil sov gott i natt också och det kan ju göra sitt. (Kanske drömde han om alla sina kompisar och alla nya han ska få ;-)
Nyaste kompisen heter Daisy och är hon bara hälften så vacker som sin mamma så får vi nog hålla hårt i gossen så han inte drar till storstan.

2 kommentarer:

Jenny sa...

hej jennie ! kul att ni är hemma igen ! det vore kul att ses snart tycker jag. Jobbar ddu hela veckor eller är du ledig då och då ?
jag är mycket ute i stugan, men det vore så himla kul att ses snart. kram kram.

Unknown sa...

Ho ho! Nyaste kompisen hälsar och tackar för de otroligt vackra blommorna! Hon kan inte vänta på att locka E från ödemarken ;-)
Hoppas allt är bra!

Stor kram Daisy och den smickrade modern