torsdag 20 mars 2008

Orken

Jag vet inte vad det är med mig men jag orkar ingenting. All ork är som bortblåst och allt är jobbigt. Jag orkar inte ta upp saker jag tappat på golvet = det är jättestökigt, jag orkar inte ringa till folk jag egentligen vill prata med = jag kommer förmodligen att tappa kontakten och jag orkar egentligen inte blogga heller = det är väl inte som läser längre.
Jag vill bara sätta mig i soffa och sitta. Kanske slå på tv.n och zappa mellan kanalerna för jag orkar inte se ett helt program.
Nu är det påsk och jag orkar ingenting. Egentligen vill jag ut i det vackra vädret med snoddas som ju älskar snön, men jag orkar inte!!!

Jag ska se om jag orkar lägga ut lite bilder så får ni se hur stor han blivit i allafall.

2 kommentarer:

SfiumeakursD sa...

Hmm ;)

Jenny sa...

Jag läser! och jag vill jättegärna träffa dej snart! kanske att vi nån gång i framtiden kan få till en träff ? Eller luncha när du jobbar ?