onsdag 16 maj 2007

Panik, är jag sämre??

I dag är tredje dagen som jag jobbar men också tredje dagen som jag får komma hem till en bäddad säng, dammsuget vardagsrumsgolv, ny toarulle i hållaren och maten på spisen.
Hur kan han? Å hur understår han sig viskar jag tyst för mig själv.
Betyder det här att jag är sämre.
Under mina SEX månader hemma så stod maten på bordet max TRE gånger och golven såg aldrig skymten av någon dammsugare för att inte tala om att sängen aldrig fick på sig något överkast. Det fanns varken tid eller ork till något annat än Eskil och min stora fråga är hur kan det göra det nu?

2 kommentarer:

CECILIA sa...

Slutaslutasluta, vännen min inte jämföra, inte lägga allt i vågskål. Njut av det i stället! A är inte trött efter förlossning och amning som du var när du var hemma, och dessutom är Eskil större nu! Njuuuuut det är inte många som har det som du, det är ju underbart, han gör dig en stor tjänst för då får du mer kvalitetstid med Eskil eftersom du slipper städa och laga mat! Kram!

Unknown sa...

Håller med föregående!
Anders gör inget sånt, fastän vi inte har barn ens...
Kram!