måndag 29 mars 2010

Helgen

Inget godis, inte mer mat än nödvändigt och fysiskt arbete. Inte träning eller långpromenader men väl spackling, slipning, målning och tapetsering.

Ja, det var den här helgen. Kanske inte så mycket minus på vågen men definitivt inget plus och det får jag nöja mig med just nu. Kanske blir det nån träning till veckan men det krockar lite med A:s och mina arbetsskift. (Baksidan med skiftarbete är att man inte alltid är ledig på kvällarna och regelbunden träning på ex onsdagskvällar är däremed omöjligt.)

1 kommentar:

CECILIA sa...

Låter som en mysig helg i alla fall! Vi läste för första gången ur gästboken från bröllopet igår (don't ask, vi har velat spara till något speciellt tillfälle och insåg att det aldrig kommer) och jag började gråta när jag såg vad du skrivit, så himla fint:) Saknar dig massor.

Post baby funderar jag allvarligt på att köpa/hyra ett löpband att ha hemma i källaren, för som du säger så är det ju skitsvårt att hitta tiden när man har barn och hus. Och du ahr ju två till och med! Men risken är väl att den kommer stå där och samla damm till slut...

Mina föräldrar landar imorgon, ska bli grymt kul, och på tal om godis så kommer de ha massor av svenskt smågott med till mig så nu ska frossas!!! Vädret ser ut att bli skit, så himla typiskt, men det är som det är...

Kram