tisdag 17 april 2007

Hörde nåt i dag som gjorde mig sååförbannad för just så är det ju hos oss.
Jag säger ju hela tiden att vi har det sååå jämställt men my ass att vi har egentligen. Kanske är det till och med mitt fel men förbannad det blir jag ändå.
A jobbar morgon vilken innebär att han börjar kl 05.00.
Vi har nu infört en ny rutin då han går upp och ger Eskil första nattmålet som är mellan 22-00 men nu då han jobbar morgon så måste jag göra det så att han ska få sova för att orka jobba.
Hallå, jag jobbar ju faktiskt också!
Som en mammavän sa till mig i dag, vi jobbar ju dessutom 24 timmar om dygnet!
Dessutom verkar det bara vara jag som ser smutstvätten och att naglarna på gossen växer, det verkar bara vara jag som ser att burkmaten börjar ta slut och att det är dags för blöjbyten. Dessutom så är det bara jag som har koll på tiderna på BVC och får ringa när vi tror att han har ont i öronen.
Hur belv det så här?

Inga kommentarer: