onsdag 7 november 2007

Peppar, peppar

Vet egentligen inte om jag vågar skriva ner det - tänk om det försvinner då jag sätter riktiga ord på det? Men jag gör det ändå för i morse vakande jag för första gången på 1 år och 3 månader utvilad. Jag vet, gossen är ju bara 1 år och 1,5 vecka men de sista gravidmånaderna var inte heller så snälla mot nattsömnen.
Hur som hellst så verkar "metoden" ha fungerat!!!
I går kväll snyftade Eskil i 1,5 minut och sedan somnade han - helt själv!
Vi hörde hur han vaknade till någon gång under natten men efter några sekunder så snarkade han igen. 04:15 var det tomt i magen och han fick välling varpå han slocknade direkt flaskan var tom och jag vakande av min väckarklocka 06:50. Gossen ropade 5 minuter senare och vi skrattade då vi hämtade in honom till vår säng.

Underbara dag!!!

1 kommentar:

SfiumeakursD sa...

Haha, skriv inte ner det. Jag skrev om vår "idyll" igår och i natt drabbades vi av magsjukan :/
Men iaf är det kul att höra, snart har det där med sömnen löst sig tror jag! Kramelikram vi tar fikat så fort vi är friska!