måndag 26 november 2007

Snart är det jul igen...

Jag älskar jul och jag älskar klapparna, både att ge och få.
Däremot hatar jag att irra runt på stan och leta något.
Därför brukar jag inför varje jul göra en lista på de saker jag vill köpa. Denna lista kan jag klura på lääänge och sen är det bara det roliga kvar - att handla och inte minst att slå in!

Så här ser listan nu just nu:
Mamma - fina glasunderlägg från Village + ?
Pappa - Eskilkalender + ?
Ulla - Fotoalbum med Eskil
Olle - Eskilkalender
Persa - Såssnipa
Petter - ?
Caroline - Bodybutter i någon ny fräsch lukt
Peder - Hylsnyckelset
Phia - ?
Barnen -
Filippa - tröja med Barbapappa
Eskil - docka, pippitröja, vi ska göra en egen liten spis till hans bokylla, spisgrejjer
Andreas -

En av alla tusen fördelar med att ha barn är att alla vill ha Eskilsaker i julklapp. Både ganska billigt och enkelt - dessutom en högst personlig julklapp. Så det bli ganska mycket av det i år.

Inga kommentarer: