måndag 20 oktober 2008

Av vikt

Kul.
3 månader kvar och bara 3 kilo kvar till min maxvikt. Det kommer aldrig att gå. Hade lovat mig själv att inte gå över 75 kilo den här gravitideten heller men som ni säkert förstår så kommer det att vara en omöjlighet. Startvikten den här gången var visserligen på +7 kilo men planen var att slutresultatet skull ebli samma = att det inte skulle vara en omöjlighet att bli av med kilona sen.
Jag vill inte måsta hålla på med någon metod eller kur, det är inget för mig och jag vill inte måsta bli nåt träningsfreak.

Tyvärr är det enda jag vill ha GODIS och GLASS i stooooora lass.

1 kommentar:

Lina sa...

Satsa på amningen sen! Då kunde jag verkligen bara vräka i mig och trots det gå ner. Jag märker att svårigheterna börjar nu när jag slutat amma. Men glöm inte att vi alla är lika fina + eller - några kilo!