onsdag 1 oktober 2008

Vill ha, vill ha!!!




Numera går min tid åt till bläddrande i möbelkataloger. Jag har samlat på mig säkert ett dussintal och så de 5 senaste IKEA-katalogerna på det. jag lever alltså i min lilla drömvärld där jag möblerar och möblerar om i nya huset. HJÄLP, jag har blivit en galen materialist!!! Men dte går bara inte att låta bli. Jag vill ha allt och jag vill ha det på en gång. En ny soffa, ett nytt soffbord, ett nytt köksbord och nya stolar. Ny matta och ny lampa och pricken över i:et en ny bra stereo som är supersnygg. Jag vill ha nya galgar till garderoben och jag vill ha nya handdukar till toaletterna, nytt porslin till köket, ny tidningskorg och nya gardiner. Andreas, jag och Eskil förblir väl detsamma men om det går så skulle jag nog vilja pifffa till oss också.

Inga kommentarer: