lördag 24 februari 2007

Det här med jeans

Kan man köpa ett par jeans på Åhléns?
Jag har ju i och för sig aldrig varit märkesfixerad och skulle inte ens kunna känna igen de populära jeansmärkena som Acne, Cheap Monday mfl. men hur långt kan man egentligen gå? Ok att köpa jeans på HM eller Vero Moda men Åhléns?
Men vad ska jag ta mig till då jag genomsökt varenda affär i stan och inte har råd att lägga en förmögenhet på ett par jeans som jag kommer att ha vuxit ur om ett par månader? Vad ska jag ta mig till då jenasen jag föreställt mig bara hängde där på en galge när jag gick förbi? Vad ska man säga då dessa dessutom bara kostar 350kr.
Kan man köpa ett par jeans på Åhléns då?
(Varför måste deras eget märke heta Attitude förrresten?)

3 kommentarer:

SfiumeakursD sa...

Of course you can!!! Sitter dom snyggt spelar det ju ingen roll varifrån dom kmr..men jag håller med om att namnet är i töntigaste laget...Kramelikram h

Andreas & Jennie sa...

hur går det med din blogg vännen?
Miss ya!

SfiumeakursD sa...

Åhh, tack det går ju bara såå bra med min hemliga blogg. Kmr du fortfarande inte in? Isåfall öppnar jag den för anybody..inte för att DU är anybody men det heter ju visst så...Miss ya... ;) dags för dejt!