måndag 26 februari 2007

Såå bra

Vissa dagar känns allt bara såå bra och idag var en sån dag.
I morse tog jag på mig mina nya jenas, ja från Åhléns, som sitter superbra. Till det tog jag på mig en ny t-shirt från HM som är så där vardagsfin och kände mig för första gången på länge som mig själv igen. Som grädde på moset så lyckades jag hålla outfiten fri från Eskil-kräks hela dagen.
Men denna superdag slutar inte med det. Mitt mammasjälvförtroende fick sig också en liten kick då en ännu mer nybliven mamma ringde och bad mig om råd och bad mig komma över med en hjälpande hand.

Tänk vad lite nya kläder och en liten fråga kan göra.
I veckan ska jag ta och titta på nya skor och umgås med den ännumera nyblivna mamman, ofta.

1 kommentar:

C sa...

Hej vännen! Jag kan berätta att jag häromdagen köpte två par jeans på H&M för 398:- stycket, alltså fick jag två par för mindre än vad ett par Acne skulle ha kostat! De är skitsnygga, smala ben och hög midja, måste hålla den skandinaviska modefanan högt down under;-) Och jag tycker att Åhlensjeans är helt ok, allt är ok bara det är snyggt och bekvämt! Kram, hälsa den lille kylväskan. Du får gärna skicka några bilder!