fredag 9 mars 2007

Synden straffar sig heter det ju men även godhet tydligen.
Grävde djupt i min ficka och fick tillslut upp 5:50kr som jag kastade till den stackars dragspelaren utanför ICA Gourmet, men bara för att sekunden efter vända mig rakt in i den STÄNGDA dörren och slå i både knät och huvudet hårt. Nu sitter jag med knät lindat och insmort i Iprén.

Tur att jag har en fantastisk tv-helg att se fram emot.
Ikväll röstar jag på Erica och i morgon blir det nog Cara Mia som går hem som vinnare. Hörde flera stycken nynna på den på stan i dag så vi får väl hoppas att de röstar i morgon.

Trevlig helg allihopa!

PS. I dag sa Eskil sin första konsonant som inte var ett M. Helt plötsligt så bubblade det fram ett "blbli" ur hans söta lilla mun. Jag tycker det är jättestort men A bara skrattade.

Inga kommentarer: